تداوم توسعه راههای روستایی حمیدیه؛
تأکید نماینده اهواز بر تسریع پروژه محور حمیدیه–خسرج و قرار گرفتن سایر مسیرهای روستایی گمبوعه در دستور کار
مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، به همراه خسروی سرپرست راهداری و حملونقل جادهای استان خوزستان، از روند اجرای پروژه بهسازی و تعریض محور حمیدیه–خسرج در شهرستان حمیدیه بازدید کرد.
در این بازدید،روند پیشرفت پروژه به طول حدود ۸ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۵۶ میلیارد تومان مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع اجرای عملیات و بهرهبرداری هرچه سریعتر از این محور تأکید شد.
یوسفی با اشاره به روند توسعه راههای روستایی شهرستان حمیدیه اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت و بازسازی محورهای گمبوعه–حمیدیه، فرسیه–حمیدیه و سیدحسین–حمیدیه به پایان رسیده و سایر مسیرهای روستایی گمبوعه نیز در دستور کار قرار گرفته است. همچنین عملیات اجرایی پروژههای بهسازی محورهای دهلیز یک به دهلیز سه و شموس به گمبوعه به طول مجموع حدود ۱۳ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان در روزهای آینده آغاز خواهد شد.
این پروژهها در ادامه پیگیریهای مستمر مهندس یوسفی طی دو سال گذشته و با تأمین اعتبارات ملی در حال اجرا هستند و تکمیل آنها علاوه بر ارتقای ایمنی راهها، بهبود دسترسی روستاها، تسهیل تردد ساکنان و توسعه زیرساختهای حملونقل شهرستان حمیدیه را به دنبال خواهد داشت.