با حضور مهندس مجتبی یوسفی؛
آخرین وضعیت تأسیسات آبرسانی مهدیس، تصفیهخانه آب گلستان و گروه ملی اهواز بررسی شد
مهندس مجتبی یوسفی، نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، در ادامه پیگیریهای میدانی خود برای ارتقای زیرساختهای آب و فاضلاب منطقه، به همراه عبیداوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز از پروژه تقویت فشار آب مهدیس، تصفیهخانه آب گلستان و تصفیهخانه آب گروه ملی اهواز بازدید کرد.
در نخستین بخش این بازدیدها، مهندس یوسفی با حضور در پروژه تقویت فشار آب منطقه مهدیس، روند اجرای عملیات فنی، میزان پیشرفت پروژه و اقدامات انجامشده برای بهبود پایداری شبکه و افزایش فشار آب مشترکان را مورد بررسی قرار داد. وی در این بازدید بر تسریع در تکمیل پروژه و بهرهبرداری هرچه سریعتر از آن با هدف ارتقای کیفیت خدماترسانی به شهروندان تأکید کرد.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون همچنین از تصفیهخانه آب گلستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت بهرهبرداری، شرایط تجهیزات و برنامههای در دست اجرا برای اورهال و بهسازی این مجموعه قرار گرفت، وی حفظ پایداری تأمین آب شرب و ارتقای کیفیت خدمات و تداوم نوسازی زیرساختهای آبرسانی را ضروری دانست.
در ادامه، مهندس یوسفی از تصفیهخانه آب گروه ملی اهواز نیز بازدید کرد. در این بازدید، روند اجرای عملیات بازسازی و اورهال بخشهای مختلف تصفیهخانه شامل مخازن ذخیره آب و سامانههای فیلتراسیون مورد ارزیابی قرار گرفت. این اقدامات با هدف افزایش راندمان تأسیسات، ارتقای کیفیت آب تولیدی، بهبود فرآیندهای تصفیه و تقویت پایداری تأمین آب شرب مناطق ملاشیه، پردیس، کوی مجاهد،معین زاده و بهارستان و... در حال اجرا است.
مهندس مجتبی یوسفی در جریان این بازدیدها، بر ضرورت تسریع در اجرای پروژههای زیرساختی حوزه آب، رفع موانع موجود و استفاده حداکثری از ظرفیتهای فنی و اجرایی برای بهبود خدماترسانی به مردم تأکید کرد و تأمین پایدار آب شرب را از مهمترین مطالبات و اولویتهای شهروندان دانست.