1405/04/01
کد خبر: 1179
تعداد بازدید: 385

حضور نماینده اهواز و مدیرعامل آبفا در خیابان کاوه اهواز؛ پیگیری مشکل افت فشار آب در بازار مرکزی

حضور نماینده اهواز و مدیرعامل آبفا در خیابان کاوه اهواز؛ پیگیری مشکل افت فشار آب در بازار مرکزی
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، به همراه عبیداوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز، با حضور در بازار مرکزی و خیابان کاوه اهواز، از نزدیک وضعیت افت فشار آب در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.
 
در این بازدید، مشکلات و مطالبات شهروندان و کسبه بازار مرکزی در زمینه کاهش فشار آب مطرح و راهکارهای رفع این مشکل بررسی شد. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد موضوع افت فشار آب در این محدوده توسط شرکت آبفا پیگیری و اقدامات لازم برای رفع و بهبود وضعیت آبرسانی در منطقه انجام شود.
اخبار
فیلم ها
طراحی و پیاده سازی: راد وب